marți, 8 aprilie 2014

Spirit: Armăsarul Vestului Sălbatic

Spirit: Stallion of the Cimarron – Spirit: Armăsarul Vestului Sălbatic
Subtitrat in Limba Romana
Anul: 2002
Dureaza: 1 ora si 23 de minute










Scurta Descriere: Spirit: Armăsarul Vestului Sălbatic prezintă aventurile unui cal sălbatic şi nesupus care călătoreşte prin zonele pustii şi nedomesticite ale Americii. Întâlnind omul pentru prima dată în condiţii dramatice atunci când acesta vrea să-l rupă de familie şi locurile natale Spirit refuză să se lase îmblânzit provocând adevărate conflicte şi pierderi materiale. Nici măcar atunci când se împrieteneşte cu un tânăr indian pe nume Little Creek, Spirit nu renunţă la dorinţa de a fi liber acolo unde s-a născut şi alături de comunitatea lui.. Curajosul armăsar descoperă dragostea atunci când o întâlneşte pe Rain, o iapă foarte frumoasă, şi va deveni unul dintre cei mai mari eroi ai vestului sălbatic.



9 comentarii:

Anonim spunea...

cai serios sunt naspa

Anonim spunea...

Daca nu iti place nu te uita

Anonim spunea...

ii super fain

Anonim spunea...

ba nu sunt naspa pentru ca :caii pisicile si caini sunt cele mai destepte ,nobile si loiale iar tu spui asa pentru ca tiai dori tu un cal doar ca sa iti bati joc de el entru ca tu nu vei fi loial/a niciodata si nu sti cum sa iubesti animalele.am 14 ani si am 4caini; un pittbull un pui de rottweiler un doberman un si un pui de labrador. am 2 cai de rasa si 3 pisici iar eu nu ma laud ca am multe ci spun cu adevarat cate animele am eu si ca nu imi este sila sa le port dragoste.daca nu stii sa iubesti.... NU MAI COMENTA LA DESENELE CU ANIMALE sau NU MAI COMENTA DELOC!

Anonim spunea...

ffffffff frumos..... la fratele meu de 3ani ii place fffff mult. le adora. NUMAI LA SPIRIT SE UITA!!!!!!!!!

Anonim spunea...

Este un film foarte frumos .Felicitari celor care l-au facut!!!

Anonim spunea...

Ba nuuu!!!Nu sti ce e aia "frumos".Habar nu ai ce film minunat e.Nici macar nu te-ai uitat ca sa spui ca e naspa.Naspa esti tu!Eu m-am uitat si e fffffffffffffffffffff frumos.Te asigur ca daca te-ai uita si tu nu ti s-ar mai parea naspa.Cred ca am sa-mi si fac un blog despre "Spirit Neimblanzit".(deoarece mai urmeaza si alte 2 serii la care eu nu m-am uitat dar am sa o fac)
Cine crede ca acest film este printre cele mai superbe filme dissney din lume(stiu ca exagerez) si ca e o capodopera sa imi raspunda cu un da.(scris cu majuscule daca doriti/e de preferat sa scrieti cu majuscule).

Anonim spunea...

E printre cele mai minunate filme dissney din lume.Îl iubesc!!!!!!!!

Anonim spunea...

este uimitor,dar la unele scene m-a facut sa plang

Trimiteți un comentariu

Cele mai vizitate posturi: