miercuri, 3 august 2011

Fratele Urs

Brother Bear 2 - Fratele Urs 2 - Dublat In Limba Romana
Data lansare (SUA): 29 August 2006
Dureaza: 1 ora si 10 minute




Brother Bear 2 - Fratele Urs 2 - Subtitrat In Limba Romana



Brother Bear 1 - Fratele Urs 1 - Dublat In Limba Romana





Scurta descriere:
Aventurile lui Kenai continua. El si Koda, fratiorul lui, se trezesc dupa lunga iarna si pleaca rapid in cautarea fructelor de padure care ii plac lui Koda atat de mult. De cealalta parte, Nita se pregateste sa se marite, dar talismanul daruit de Kenai face ca spiritele sa o impiedice sa se casatoreasca. Shamana tribului ii spune ca trebuie sa arda talismanul impreuna cu Kenai al echinoctiu pentru a desface vraja. Si astfel cei doi buni prieteni se reunesc, doar ca acum Kenai este urs. Iar micul Koda o vede pe Nita ca o competitie la atentia si ingrijirea acordate de Kenai.

13 comentarii:

Anonim spunea...

BA CE DQ ARE FILMU DE NU MERGE???????????

Anonim spunea...

BA CE DQ ARE FILMU DE NU MERGE???????????

ayek spunea...

Merge filmul, l-am verificat.

Cu drag,

.::ayek::.

Rebecca spunea...

Filmul merge foarte bine , l-am vazut de multe ori si e intr-adevar minunat! <3

Anonim spunea...

fetita mea de 3 ani este innebunita dupa film , cred ca l-a vazut de 20 ori ... e intr-adevar foarte frumos!

Anonim spunea...

nu merge

Anonim spunea...

foarte frumos filmul la sfarsit iti arata dragostea adevarata al unui parinte
minunat 10/10

Anonim spunea...

ba de ce nu merge

Anonim spunea...

Apare ca nu exsista.Trebuie facut ceva .

ayek spunea...

L-am inlocuit. Multumesc de comentariu :) imi e mai usor sa le identific pe cele care nu merg atunci cand comentati :)

Cu drag,

.::ayek::.

Anonim spunea...

nu merge ?

ayek spunea...

Am pus mai multe playere :D
Sa fiu sigura ca nu mai dispar :) :) :)

fara nume spunea...

cel mai frumos film !!!! Mara 7 ani

Trimiteți un comentariu

Cele mai vizitate posturi: