duminică, 21 august 2011

Desene Dublate Romana

Desene Animate Dublate in Limba Romana Online Gratis
Fiecare Desen Animat dureaza cam o Ora
Alege din lista de mai jos Desenul Preferat
Vizionare Placuta!

Lista Desene Animate Dublate in Limba Romana:


101 Dalmatieni (1967)Alba ca Zapada si cei 7 PiticiAli BabaAlice In Tara MinunilorAladdin si regele hotilor Anastasia

Aristocats Aventurile lui Sammy BambiBraveCartea Junglei 1Cartea Junglei 2

Brother Bear - Fratele Urs Doamna si Vagabondul Frumoasa adormitaFranklin And The Green KnightHorton Hears a Who! - Horton Legenda Altantidei

Lilo si Stitch 1 Marea Evadare A Lui Yogi Masini MegamindMicul meu ponei - Prietenia este magicaPeter Pan 1

Povestea Jucariilor 1 Povestea Jucariilor 3 Robin Hood Sabia din Stanca Scooby Doo: Unde-i Mumia mea Sinbad Marinarul

The Lion King 1½ Tinker Bell Tom and Jerry Giant Adventure Tom and Jerry: Robin Hood and His Merry.. Valiant Viata de Furnica

Winx Club


Desene Dublate in Limba Romana Postate Recent:


Dinosaur Ralph-Strică-tot Mulan Hotel Transylvania Quest for Zhu Bolt






80 comentarii:

Anonim spunea...

multumim pentru desenele dublate in romana

Anonim spunea...

sunt fanul desenelor chiar daca nu sunt copil asa de mic dar in special a celor disney

andreea9991 spunea...

sunt cele mai frumoase filme , ele iti amintesc mereu ca inca ai un suflet de copil

Anonim spunea...

Cele mai frumoase desene ale copilariei si de akum..

Anonim spunea...

is faine nu am ce sa zic desene super faine

Anonim spunea...

As vrea sa gasesc si Cenusareasa pe acest sit

Anonim spunea...

FAIN FOARTE FRUMOS ESTE O LUME DISNEY FRUMOS ESTE PENTRU COPII CA SA NU SE MAI UITE LA TOATE PROSTIILE CHIAR SI EU MA UIT SI AM 16ANI VA DATI SEAMA NU!

Anonim spunea...

mie multa lume imi spune ca sunt copilaroasa pentru ca ma uit la desene deastea dinsneyp . si la uniii le spun ca eu chiar daca am 12 ani si ar trebui sa incep sa ma maturizez am suflet decopil si il voi avea mereu . SI app. SUPER TARE SITE .:)

Anonim spunea...

daca ar fi sami aleg filmul preferat de aici as spune toate . :D deoarece toate te fac sa te simti ori trista ori fericita . si app. la unele am inceput sa plang :)) dar asta nu conteaza . sunt ff faine si imi place mult sa ma uit la ele . mai ales la Tangled cu Rapunzel . e o super comedie si o poveste ff frumoasa de dragote. :D:D like site :*

Anonim spunea...

foarte frumoase filme azi 27 /09/2011 am implinit 11 an si toti spun ca sunt prostuta copilaroasa dar asa imi place mie sa fiu pt ca aceste desen iti aduc aminte de copilaria pe care o duceai cand nu erai la scoala .cand ma uit la ele imi imaginez ca sunt ier copil

Anonim spunea...

imi plac mult si am 10 ani filmele disney sunt excelete in fiecare seara ma uit file pe calculator parca e o lume de filme disney sunt nemai pomenite in seara de 25/08/2012 ma uitat la Cum sa-ti dresezi dragonul mi-a placut foarte mult.

Anonim spunea...

SUNT FRUMOAESE ,FILMELE DISNEY SUNT BUNE PENTRU TOTII COPII DE ORCE VARSTA.
EU AM 10 ANI SI O LUNA CHIAR IN DATA DE 28/06/2012 A FOST ZIUA MEA SI DIMINEATA CAND M-AM TREZIT SI FAMILIA MEA MI-AU URAT LA MULTEANI ATUNCEA FRATELE MEU MI-A ARATAT CEL MAI FRUMOS FILM DISNEY CARE SE NUMESTE RIO EU VIL RECOMAND LA CEI CARE NU L-AU VAZUT SA VA UITATI LA EL PENTRU CA ARE MULTA AVENTURA.
CAND M-AM UITAT LA EL MI-A PLACUT FOARTE MULT N-AM CUVINTE CUM SAL DESCRIU.
















Raul Farkas spunea...

cel mai tare e arthor and the minimoys

Anonim spunea...

frate,m-am uitat la toate desenele de pe site!stiu ca la varsta mea (si chiar daca am 11 ani,arat de 14) ar trebui sa ma maturizez,dar n-am ce face,imi plac foarte foarte mult,mai ales melodiile!

Anonim spunea...

cel mai tare site cine nu se uita nu stie ce pierde.Pentru toate varstele!!! Fain!!!

Hamakawa Nadia spunea...

Buna,baietelul meu iubeste blogul dvs....am o mare rugaminte ,daca se poate desenul animat cu Calul Spirit dublat in romana .MULTUMESC FOARTE MULT!!!

Anonim spunea...

multumim in numele celor mici, micuta mea abia asteapta sa le vada...

Anonim spunea...

pai eu ce sa mai spun...am 21 de ani si iubesc enorm desenele animate....imi aduc aminte de copilarie...nu e importanta varsta...ci copilul din tine...asta arata bunatatea omului.

Anonim spunea...

imi place anastasia klas

Anonim spunea...

super toate desenele sunt o mare fana de desene animate am 25 de ani si inca ma uit cu copii mei la desene merita vazute toate

Anonim spunea...

e foarte frumos . indiferent ca esti mare sau mic toti avem un suflet de copil doar ca trebuie sa il cautam

Anonim spunea...

MULTUMIM DIN SUFLET FETITA MEA ITI MULTUMESTE SI IA

Anonim spunea...

Daca la 11 ani sau 16 voi simtiti ca trebuie sa va maturizati... Sau mai rau ca a te uita la desene inseamna ca esti imatur... Viata e plina de kkt nu tre sa le vad si in filme, am 24 de ani acusi si prefer sa ma uit numa la desene... Si ma stiu matura dintotdeauna, :!

Anonim spunea...

foarte buna treaba a-ti facut cu desenele astea

Anonim spunea...

Super TREABA
am 12 ani dar imi aduc aminte ca la 8 ani ma uitam la galactik football va rog daca puteti sa adaugati serialul si v-as fii complet recunoscator daca ati pune sezonul 3 dub sau sub. MULTUMESC :)))))))

Anonim spunea...

sal sunt acelasi baiat si va rog chiar as vrea sa adaugati sezon 3 GALACTIK FOOTBALL. ATI PUTEA ACCEPTA CHIAR DACA ESTE CEVA MAI GREU. DACA O FACETI DOVEDITI CA SUNTETI CEI MAI TARI

Anonim spunea...

VA ROOG!!!!!



poate va place my little pony baieti dar altii mai vor si cv pt baieti

Anonim spunea...

sunt frumoase si interesante

Anonim spunea...

super cel mai mult imi place micul meu ponei

Anonim spunea...

Alege din lista de mai jos....Desenul preferat, nu desenele preferat...

ayek spunea...

mdea..

Anonim spunea...

Desenele Disney sunt cele mai frumoase!Pagina e una super reusita,n-am ce zice :D !Dar mi-as dori sa puneti si cele 3 desene cu Cenusareasa,si ele sunt super reusite! Oricum,felicitari creatorilor site-ului!

ayek spunea...

Buna si La Multi Ani! Sunt si cele trei desene cu Cenusareasa, dar sunt subtitrate:
http://desenedublate.blogspot.ro/2011/08/desene-subtitrate-romana.html

Cu drag,

.::ayek::.

Anonim spunea...

ahaa...multumesc!

Anonim spunea...

cele mai urate desene sunt micul meu poney si my litlle pony mia placut rio dar daca mai vad baieti care le place desenele astea tampite poate ma intresez si eu

Anonim spunea...

cine se uita la poney ie un fraer a si apropo daca nici puteti pune cva staruors si sund de acord cu el nici mie numi plac ponei dar ami place rio a vorbit marele critic de desene maical odvard

Anonim spunea...

bai frate sunt aici cu numai tantalai care se uita la desene cu poney mai ales baieti sa va fie rusine ca ca va uitati la chesti de fete

Anonim spunea...

tot eu sunt deci cum am zis daca vad ca le mai place si altor baieti aceste desen ma intresez si eu dar ca tot am vazut ca erau 25 vs 5 deci cum am promis ma voi intresa si eu

Anonim spunea...

Inainte aveati mai multe desene dublate. De ce le-ati sters?? :( ca eu le vizionam pe toate..

Anonim spunea...

multumim pt aceste desene dublate,sunteti ajutorul parintilor

Anonim spunea...

nu sunt copilule as ei care nau ce face eu as gigi becali si toti as fete chear si baieti dar =nu va place cvaa de baieti va plac decat cele de fete =_=

daniela spunea...

cel mai frumose desene imi plac la nebunie

daniela spunea...

si aladin este foarte frumos am povestea cu aladin imi place desenele in romana imi plac la nebunie da imi plac foarte foarte mult mult ii iubesc pe toti

Anonim spunea...

dap mam intresat miam schimbat parerea despre alea da nu my little pony micul meu ponei e mai bun plus ca my little pony nu vezi decat ca aia decat zambesc ma anspaimanta

Anonim spunea...

e foarte reusit saitul acesta

Anonim spunea...

vreau si eu sa vad Wreck It Ralph dublat in limba romana

Anonim spunea...

suprrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Anonim spunea...

Sunt....super,dar as vrea mai multe....desene

Anonim spunea...

hm...frumoase dar totusi si unele nereusite nu zic cas rele nu zic cas bune da totusi ma rog i hate pink si eu nu vom critica alceva decat jocurile

Anonim spunea...

bambi prezinta godzila

Anonim spunea...

ati auzit de sonic alea da desene tari

Anonim spunea...

ati auzit de sonic alea da desene tarii D:

Anonim spunea...

Acesre filme , desene ne aduc tuturor aminte de copilarie care este cel mai frumos lucru intamplat pana acum in vietiile noaste,imi place sa ma uit la desene pentru ca simt ca sunt prietenele mele cele mai apropiate .vreau sa cred ca multi oameni,adulti inca mai au sufletul de copil si ca nu vor renunta la copilaria lor.

Anonim spunea...

taceti cu copilariile voastre cui le place sa asculte cum cineva ascuta despre o copilarie e atit de naspa e lolololololololololololollololololollolololololollolololololololololololololololollolololololololollolololololololololololollolololollololololollololololololollolololololollolololololloololollolololololollolololololollolol

Anonim spunea...

Cine comenteaza la desenele de pe siteul asta nu stie ca-si pierde copilaria, ba mai mult nici nu stie ce este mai misto.

Anonim spunea...

Cum as putea gasi desene cu naruto???....toate episoadele

Anonim spunea...

ce fraer esti ca cui ai pasa de desene stupide si de copilari

Anonim spunea...

asa e

Luisa JigSAW spunea...

The jungle book si The Lion King sunt preferatele mele. Le ador ! : )

Anonim spunea...

sunt super tari desenele , in special CARTEA JUNGLEI

Mai Q spunea...

am 22 de ani si filmele asteas super tari adulti nu va mai uitati la stiri ca nu invatati nimic uitativa pe accest site e tare ty up

Anonim spunea...

desenele sint cool multumim mult pentru ele

Anonim spunea...

nus toate reusite dar si voi cu copilaria voastra nu povestiti ca fraieri si baieti se uita la desene de fete si e urat ce faceti baieti !!!

Anonim spunea...

wow iubesc acest site in fiecare seara mama care are 28 de ani imi spune sa ne uitam la aceste desene le iubesc si niciodata nu o sa le uit

Anonim spunea...

foarte frumos...dar asi dorii o pagina cu toate filmele,, ca nu apar pe prima pagina. ms :)

Anonim spunea...

si eu ma uit la desne si am 9 ani desi si fratele meu se uita si are 24

Anonim spunea...

parca erau mai multe filme

Anonim spunea...

Cel mai frumos site beton. Aveti exact ce face un copil fericit. Cu toate ca ma facut si pe mn, la 22 de ani:*

Anonim spunea...

filmele sunt frumoase dar prea putine si mam saturat sa le vad doar pe astea .inainte erau mai multe

Anonim spunea...

toate filmele sunt faine dar mas bucura daca ati pune filmul regatul de geata in limba romana
as fi foarte fericit

Anonim spunea...

imi plac mult de tot aceste filme!!! la timpul lor toate au fost vazute! unele de mai multe ori!!! prietenii ma intreaba dc ma uit la filme pt bebelusi dar eu le spun ca, desi am 10 ani, mie imi plac foarte mult! ma aduc inapoi in anii copilariei! cand am vazut unele din filme pentru prima oara am plans.

Anonim spunea...

dar nu-mi plac deorece nu sunt toate complete .

Anonim spunea...

ador sarutul a lui belle si adam!

Anonim spunea...

Imi plac toate desenele Disney,si daca nu era site-ul asta,nu stiu daca as fi vazut Frozen.Va propun tot ce e Disney si PIXAR,Anastasia ca nu e Disney,Aventurile lui Sammy si pentru cei mici(din amintirile mele frumoase ale copilariei) My little pony.Restul,incercati si voi,dar bineinteles,nu am vazut tot ce era Disney PIXAR.

Semnat:

Stanc@

Anonim spunea...

Ai putea sa pui si toate filmele cu Harry Potter,daca la prima pagina ai pus doua.Este o cerere.Si daca ai putea sa nu le pui pe prima pagina,sa le faci un loc special,cum ai facut cu Barbie separat,desenele lungi si scurte separat,stii tu.In fine,daca poti,ar fi fain,dar nu esti obligat,ca totusi site-ul se cheama Desene dublate .::ayek::. . :)

Anonim spunea...

Comentariul cu cererea filmlor cu Harry Potter e postata de:

Stanc@

Anonim spunea...

*filmelor

Semnat:

Stanc@

Anonim spunea...

daca m gandesc mai bine cred ca imi place si sarutul anastasiiiei

Anonim spunea...

nu ati putea va rog sa puneti frozen dublat in romana

Anonim spunea...

imi plac desenele animate de pe acest site . sunt cele mai tari.
te iubesc site :::ayek:::

Trimiteţi un comentariu

Cele mai vizitate posturi: