duminică, 24 iulie 2011

Bambi

Bambi - Dublat In Limba Romana
Producator: Walt Disney Pictures
Data lansare (SUA): 21 August 1942
Dureaza: 1 ora si 7 minute





Bambi II - Bambi and the Great Prince of the Forest (2006)


Scurta descriere:
Bambi este povestea unui pui de caprioara care, la nasterea sa, este recunoscut drept printul padurii in care s-a nascut. Pa masura ce acesta creste, devine prieten cu alte animale din padure si invata diferite lucruri necesare supravietuirii si isi gaseste iubirea. Intr-o zi, cand vin vanatorii, acesta trebuie intocmai ca si bravul sau tata sa invete sa conduca celelalte caprioare la loc sigur.

11 comentarii:

Anonim spunea...

Ce se intampla cu site-ul peteava.ro?Nu mai merge nimic de acolo...e doar la mine problema ?

ayek spunea...

Buna! Playerul merge perfect :)

Anonim spunea...

cum pot descarca povestea bambi de pe situ pe teava

Anonim spunea...

Cemkkkkm se intampla de nu mai merge cum trebuie site_ul peteava.ro?

•Ştefy`!!! spunea...

http://www.facebook.com/valy.dya?ref=hl puteti sa imi dati si mie un LIKE pls :D

princessprincess Alexa spunea...

Nu merge de loc sa vad Bambi!
DC?

princessprincess Alexa spunea...

nu Se aude Vorbele!

Anonim spunea...

foarte draguta povestea :X, sper sa ramana si sa nu se mai stearga nici o poveste! :)

Anonim spunea...

nici mi-e nu-mi marge desenul dar de ce nu stiu ca celelalte desene mi-au mers!!!~

Anonim spunea...

nu se poate nu merge :(

ayek spunea...

Merge playerul, l-am verificat. Incearca sa-i dai "Play" si sa-l lasi putin sa se incarce, sau schimba browserul :)

cu drag,

.::ayek::.

Trimiteţi un comentariu

Cele mai vizitate posturi: